تاریخ انتشار :

2023-10-06

اشتراک‌گذاری :

لیگیژور تخمدان

لیگاسیون لوله های رحم: درک فرآیند و گزینه‌های برنامه‌ریزی خانواده در کلینیک هما

لیگاسیون لوله های رحم، همچنین به نام استریلیزاسیون زنانه شناخته می‌شود و یک فرآیند جراحی است که به منظور جلوگیری دائمی از بارداری با بستن یا مهر کردن لوله های فالوپی انجام می‌شود. کلینیک هما این گزینه ایمن و موثر برای برنامه‌ریزی خانواده ارائه می‌دهد، به زنان یک انتخاب برای جلوگیری از بارداری درازمدت می‌دهد.

فرآیند لیگاسیون لوله های رحم شامل بستن یا مهر کردن لوله های فالوپی است که از رسیدن تخمک‌ها به رحم جلوگیری کرده و از این رو بارداری را غیرممکن می‌سازد. در کلینیک هما، متخصصان با تجربه در زمینه زنان و زایمان این فرآیند را با دقت انجام می‌دهند تا ایمنی و راحتی بیشتر برای بیماران ما فراهم شود.

این روش جلوگیری دائمی مناسب برای زنانی است که تعداد مطلوب بارداری‌های خود را کامل کرده‌اند و می‌خواهند از بارداری‌های آینده جلوگیری کنند. لیگاسیون لوله های رحم یک فرآیند جراحی ساده در محل اجرایی است که بازدهی بالایی در جلوگیری از بارداری دارد.

کلینیک هما به آموزش بیماران اهمیت می‌دهد، و تیم ما اطمینان حاصل می‌کند که افرادی که در نظر دارند لیگاسیون لوله های رحم را انجام دهند، در مورد فرآیند، پیامدها و گزینه‌های جایگزین برنامه‌ریزی خانواده به‌طور کامل آگاه باشند. ما به رفاه و استقلال بیماران اهمیت می‌دهیم و آن‌ها را در فرآیند تصمیم‌گیری هدایت می‌کنیم.

اگر شما به عنوان یک گزینه برنامه‌ریزی خانواده لیگاسیون لوله های رحم را مدنظر قرار داده‌اید یا سوالاتی در مورد جلوگیری دائمی از بارداری دارید، با متخصصان حوزه زنان و زایمان در کلینیک هما مشاوره کنید. از صفحه تماس با ما برای زمان‌بندی یک مشاوره یا بررسی سایر خدمات برنامه‌ریزی خانواده بازدید کنید.

کلینیک هما را برای خدمات جامع و مهربان سلامت زنان، از جمله روش‌های ایمن و موثر لیگاسیون لوله های رحم برای برنامه‌ریزی خانواده درازمدت، انتخاب کنید.

آگاهی‌های کلینیک هما
01 02 03 ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶